söndag 26 april 2009

Fest....


Ja, igår hade jag min 40 års fest.
Mycket trevligt.
Jag hade det kalaskul.
Synd bara att tiden sprang i väg.
Allt gick så fort. Plötsligt var klockan över ett.
Jag tror jag kom i sängs vid halv tre.
Jag var så duktig att jag städade undan alla burkar och glas och fyllde diskmaskinen och satte på den så den var klar i morse då jag vaknade.
Sofia hjälpte mig att ställa tillbaka glasen i skåpet så vips var var sak på sin plats.
Det kändes verkligen skönt att jag städade i natt så slapp jag städa idag för jag är lite trött idag ser du.
Det blev tårta över så jag ringde till Sven, Marianne ,mamma och pappa så dom kom och fikade.
Vi satt ute i det fina vädret och pratade.
Sara kom också hit . Hon åt både lunch och middag här.
Middag och middag vad tror ni det blev för middag?
Jo, pizza så klart.
I kväll blir det läggdags tidigt må ni tro.
Senast nio .
Det tar på en gamling och vara uppe sent och festa.
Det är nog bara för ungdommen.
See you!

5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja, jag också varit som en seg deg hela dan. Men jag skyller på febern :-) ha ha

Mona sa...

Jag bruka oxå plocka bort all disk innan jag går och lägger mig efter fest. Oftast så startar jag maskinen med! :)

Susanne P sa...

Jag vill bara tacka för en otroligt trevlig fest! God mat, trevliga människor och att jag vann tävlingen var väl oxå ganska trevligt!
Tack för att vi fick komma!
Kram
Syster www.discokiaradiva.se

moster sa...

Moster sa....Jag vill åxå tacka för en trevlig fest, dina pajer går inte av för hackor det må jag säga Tack föt att jag fick komma.Puss å kram

Anonym sa...

Tusen tack för kaffe och dopp.
Det vamycket trevligt.
Pappa o Mamma