måndag 20 april 2009

Kärt besök.


I dag var jag ledig från jobbet eftersom jag jobbat i helgen.
Vid tolv tiden ringde det i telefonen.
Det var min kära tremänning, Maggan.
Hon undrade om jag skulle vara hemma och frågade om jag ville ha besök av tre flickor.
Självklart!!!
Eftersom hon har lika bra minne och lokalsinne som jag så hittar hon inte hem till mig(trots hon varit hos oss två gånger tidigare) men hon hittar till Bäcklunds.
Så hon ringde då hon var vid Bäcklunds och då hämtade jag upp henne där.
Hon och hennes två vackra flickor stannade och fika och vi satt och pratade.
Maggan är ursprungligen i från Indien så ni kan tänka er hur barna ser ut.
Hur vackra som helst.
Det var riktigt kul att dom kom.
Nu måste man skärpa sig. Dom har bott i ett hus i 4 år och jag har bara varit där en gång.
Dålig stil.
Men hur är det...
Men som sagt , skärpning!!!!
I kväll ska jag till grannen för att prata om Sannas klassresa. Vad och om dom ska sälja något så dom får in pengar till resan i nian.
Förmodligen blir det till Göteborg, men vi får väl se om önskan förändras.
See you!

2 kommentarer:

Carina sa...

Det känns som år sen vi sågs också. "Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig, det var alldelens för länge sen vi sågs" Men till helgen, då.....

Emelie : sa...

man vill väll hellst utomlands men dit pengarna racker far vi det blir säkert kul iaf :D kram emelie