fredag 24 april 2009

MIRAKEL...



Helt fantastiskt.
Här går man och gruvar sig för att putsa fönster.Det är söligt och ofta blir det ränder av skrapan.
Men nu har jag köpt MIRAKELTRASAN.
Helt otroligt. Jag blötte de, vred ur den och putsade först spegeln för att kolla om den verkligen skulle fungera.
Spegeln har har aldrig varit så blank.
Då öppnade jag altan dörren(det var spindelnät mellan glasen) Bang-smutsen är väck.
Inga ränder, inget söl.
Fantastiskt!!
Tyvärr vänner, jag köpte den sista förpackningen på fyra olika mirakel trasor.
Det fanns andra trasor men jag vet inte om dom fungerar på samma vis. Kanske gör dom det-vet ej.
See you!

7 kommentarer:

ewe sa...

du tror inte att de tar in flera? :B pusssss

Carina sa...

Min mirakel trasa heter Ulf.

Mona sa...

Tur att du fick din dröm i uppfyllelse. Synd att det inte gällde mig likaså. Ha en trevlig fest imorgon. Jag ska träffa alla gamla kamrater jag! Byebye!

ewe sa...

du kan behålla dina mirakeltrasor; jag har MAMMA! PILUTTA DIIIIIIIG! :D:D

Anonym sa...

ja den e bra,, köpte en i dag..

moster sa... sa...

moster sa....du har aldrig undrat varför putsa fönster....blir ändå skitiga el?

Mattias Söderlind sa...

Dessa köper man på Rusta