tisdag 14 april 2009

Våren är här...







Men vad hjälper det mig som måste jobba hela dagen.



Men vi har haft det mysigt på jobbet idag.



På eftermiddagen tog vi ut 11 pensionärer. (av 12) Gick en tipsslinga och satt ute och grillade och drack kaffe och njöt av den härliga vårsolen.



När jag kom hem åt vi middag.



Efter middagen satte jag mig framför datorn och kom på att David skulle hjälpa mig med att det ska vara samma "favoriter" på denna dator som den bärbara.



Vilken jävla grekiska!



Jag fattar ingenting.
-Vart ska jag trycka nu?



- LÄS!!!



-Ja, men jag fattar inte vad dom menar.



-LÄS!!!



Med mycket om och men och med högre och högre volym på min stämma hjälpte han mig.



Senare åkte David till Magnus för att hjälpa honom. Då gick jag till bärbara datorn bara för att kolla....



Inte FAN var det samma "favoriter" som på stordatorn.



Jag blir inte klok på datorer. Visst är dom bra men fan vad arg man kan bli på den.



Ska det vara så jävla svårt?



Tydligen.



Eller svårt och svårt, det är väl jag som är så dum, så jag fattar mig inte på sådana moderna saker.



Tack vet jag ljuva 80-talet. (Noice)



Då var man både ung ,vacker och smart. Nu är man bara och.



Knappt det.



See you!

1 kommentar:

ewe sa...

moster, du är ungare, vackrare och smartare nu ju! :o <3