torsdag 23 juli 2009

I am number one!

Jag har gjort ett test,namnanalys test.
Så här är jag enligt den.
Tycker ni att det stämmer in på mig?

Jag blev siffran Ett:

Som etta är du självständig och även självkritisk eftersom du vill vara nummer 1. Du är en mycket ansvarsfull person som är duktig i ditt arbete, vilket kommer att leda till att du lyckas att uppnå dina mål. Är målet att bli chef är utsikterna mycket goda då du har starka ledaregenskaper. Allt du tar dig för kommer att gå vägen, även om vägen ibland blir lång.

Tänk på att vara ödmjuk och på att inte köra över andra människor. Märker du att det viskas bakom din rygg bör du nog tänka efter hur du agerar och kanske visa lite mer hänsyn.

Eftersom du har höga krav på dig själv har du också krav på din älskade. Helst ska hon/han ha lika höga ambitioner som du och vara mån om sitt yttre. I ett förhållande hittar du ofta på små roliga saker, som ni kan göra tillsammans, för att komma bort ifrån den trista vardagen.

Ditt liv regeras av solen och de bästa färgerna för dig är gult och brunt.

8 kommentarer:

Sanna sa...

sv; haha jo, jag ahr haft det 3 ggr :o
JOBBIGT! ;)

Susanne P sa...

1. Ja! Du ÄR självständig....och även självkritisk!

Susanne P sa...

2. Du är ansvarsfull men någon chef kommer du aldrig bli...starka ledarskaper...nja; tror inte det: du är en kattmänniska!

Susanne P sa...

3. Var lite ödmjuk...men lite ödmjuk är du väl ändå.

Susanne P sa...

4. Mån om ditt yttre; både David och du är vackra!(och för att inte tala om era döttrar!!)

Susanne P sa...

5. Du hittar på "roliga saker"...ni ska alltid till Stockholm varje sommar....

Susanne P sa...

6. Ditt liv regeras av solen...say no more!

Susanne P sa...

7. Du #1??
Nej stumpan, det kommer du aldrig bli, det är JAG!
Kramar i massor
Syster <3