onsdag 15 juli 2009

Jag håller nog på att bli sjuk!!!



Ni kan inte ana vad jag gjort.
Sätt er ner!
Sitter ni?
Jag har varit ute och gått!!!
Långt!!
Minst 4 km gick jag.
Tyvärr finns det inget bildbevis för jag tog inte någon kamera med mig.
Och det var synd för jag såg en sådan söt ekorre på vägen.
Men jag har vittnen som såg mig på vägen.
Om ni inte tro mig så kan ni fråga Carin och Oskar och deras barn.
Ni kan fråga David.(För han träffade jag på disc banan.)
Sofia och Mikaela kan ni fråga.
Och inte minst Irene.
Många vittnen är det.
David blev lite förvånad då han såg mig och frågade.
-Vad gör du här?
Jag svarade.
-Skulle hämta posten, men jag hittar inte brevlådan. Var är den?
När jag kom hem tog jag in tvätten, för snart blir det nog regn.
Sanna och Sandra har varit ute och plockat smultron.
Så jag ska nog gå och sno några :)
See You!

2 kommentarer:

Susanne P sa...

Ja, jag vet hur lätt det är att förirra sig....ska till brevlådan men kan hamna varsomhellst...Men det är ju tur att du har "vittnen" annars så hade inte många trott på dej!!!
Kram
Syster

♥ Carina ♥ sa...

Susanne jag undrar om vittnena är mutad. Det där låter liiite väl otroligt konstigt för att det ska stämma in på Camilla. Ja vi får väl se och höra. Hon lär väl inte komma ur sängen i morgon för träningsvärken i så fall....