torsdag 16 juli 2009

Ops! I did it again...









Japp, tro`t eller ej.
I dag gick jag nästan samma runda, men idag ännu längre.(Några hundra meter,men dock längre.)
Tyckte det kändes bra till en början, men kände efter ett tag att träningsvärken började smyga sig fram.
Men med rappa steg gick jag vidare.
Så i morgon lär jag väl ha ont.
Det var så varmt och skönt ute så jag njöt faktiskt av att gå.
Tänkte för mig själv att så här skulle det alltid vara.
Varmt,sommar,grönt,vatten, jag på en strand promenad :)
Allt var så vackert.(På riktigt.)
Jag gick där och tog mig ett och annat smultron.
Tittade på vattnet och de fina näckrosorna.
Såg en gammal gärdsgård.
Ett träd som låg och vilade.
En myrstack.
En humla.
Fåglar.
Nog pratat om min promenad.
Tidigare i dag fick jag besök av min ungdoms kompis Veronica och hennes två barn, Nora och Noel.
Vi satt ute och fikade och surrade.
Mycket trevligt.
I kväll är Sanna och Sandra i stan för att se på bio.(Harry Potter.)
David jobbar och Sofia är med Mikaela.
Så här sitter jag alldeles alena och njuter.
Så nu ska jag njuta framför tv:n ett tag.
See You!

3 kommentarer:

Susanne P sa...

Men lilla gumman, nu börjar det bli allvarligt med dej...du går , två dagar i sträck...men det är ju klart; hann du med att knäppa SÅÅÅ många bilder på en sträcka på 4 km + 100 m. så kan du inte gått så fort...och stannade för att äta!!!??? (smultron...)B.T.W fina bilder!
kram
Syster

Anonym sa...

På bild 4 säger jag SMULTRON, och Gnottarna på sista bilden känner jag också igen;)
Kul att ses, en vän på V.
Skriver du verkligen varje dag ????

Douglas Söderlind sa...

Det är bra att du tränar in för vintern