söndag 9 augusti 2009

Äntligen!!!



Men dom är härliga...De äldre.









Egentligen är det inte så konstigt att det blir fel på hjärtat.
Tänk att allt detta ska fungera.







Å,den doften.Önskade att jag kunde skicka den via bloggen så även ni fick njuta.


















Fem blommor som blommar samtidigt.















Äntligen är denna helg slut.(Den har varit lång och jobbig.)
Äntligen blommar en av mina sex änglatrumpeter.(Om jag bara kunde beskriva den ljuvliga doft dom utsöndrar.)
Äntligen har jag tagit mitt förnuft till fånga.(Har bestämt mig för att ringa läkare i morgon.)
Äntligen...
Nä,nu kom jag inte på något mer.

See You!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Tänk om mina knoppar på trumpeten äntligen kunde börja blomma nån gång.
Håller tummarna för dig i morgon att du får komma på vct.
Kram

Susanne P sa...

Jag vet hur underbart de doftar!!! Nu har jag knoppar på min oxå med bara några stycken...men det kommer, det kommer.
Kram
Syster

ciara sa...

Hej!Tack för titten!
Åh!ser att du oxå har änglatrumpeter?
Har 3 st i samma färg som din på bilden.
Den ena är som ett träd "typ 170 hög"..
Men dom har inte slagit ut än...
Dom finns ngnstans på min blogg som dom ser ut nu(minns bara inte under vilken kategori)Men när dom gör det ska jag oxå lägga bilder på bloggen*L*
Ha en bra kväll/Kram Ciara