måndag 10 augusti 2009

Hos doktorn.












I dag besökte jag farbror Doktor.
Varför säger man farbror Doktor?
1:Han är inte min farbror.
2:Tänk om det är en kvinna,säger man faster Doktor då eller?
I så fall gick jag till faster Doktor i dag.
En jätte gullig ,ung ,kvinnlig doktor.
Jag fick åter igen ta ett EKG.
Visade precis som jag försökt förklara hur jag känner, när hjärtat slå.
Normalt,dubbelslag,uppehåll. Normalt,dubbelslag,uppehåll.
Hon sa att det berodde på för mycket kaffe eller stress.
Jag dricker bara lite kaffe på jobbet så......
Då vet jag vad det är för fel.
Skulle försöka ta det lugnt,sa hon.
Ja,ja jag ska försöka.
Hon skulle även skicka en remiss till sjukhuset för säkerhetens skull.
Men det kunde ta upp till tre månader.
Ev.skulle jag få ha en EKG apparat på mig en längre tid.
Eller ev. någon medicin,men vi få väl se hur det blir med det.
Det känns ju bra att det inte är något farligt.

See You!

9 kommentarer:

Elin sa...

Vilken tur att det inte var något farligt :)

Douglas Söderlind sa...

Det är bra att du kollar upp din fysik o de o sånt.

moster sa...

lyssna till ditt hjärta (frends) du MÅSTE ta det lungt ett gått råd ingen är oersättlig moster vet. kram

♥ Carina ♥ sa...

Inte farligt!!! Stress är INTE bra, det var ju det jag sa vännen. Du måste coola ner, du skulle behöva semester...:o)
Love you

Susanne P sa...

Ja va bra: ta ett piller och jobba vidare i samma takt. Eller om du tar två piller kan du jobba ännu mer...
Kram
Syster

Saga och Sofia, sa...

Hoppas det slutar att slå dubelt.

ewe sa...

sv; haha, jag har redan kommit på ett sätt så jag inte behöver jobba. jag gifter mig med victor hedman! :D asbra, jag får bo i USA och han tjänar typ en MASSA MASSA pengar! :D verkligheten behöver inte vara så komplicerad ;]

ewe sa...

sv; haha, ge mig fem år så ska du se att jag är bosatt i Tampa med victor ;]

Camilla sa...

Hoppas du snart känner dig bättre, viktigt att lyssna på kroppens signaler ;-) Synd att du missade Ledin, men jag rockade för dig också :-) Ha en jätteskön kväll! /Camilla