söndag 23 augusti 2009

Sista dagen.






















Ja,imorgon börjar allvaret.
Dock inte för mig men för skolungdomarna.
Jag vet inte om jag är konstig men jag tycker det ska bli skönt.
Inte för att jag vill ha tjejerna hemma,utan att äntligen få återgå till normala rutiner.
Och senaste veckan tycker jag att tjejerna har haft det långtråkigt.
Ärligt talat så tror jag att även dom längtar tillbaka till skolan.
Kanske inte till skolan för skolans skull utan till att få träffa alla kompisar.

I går var vi och uppvaktade Anders som nyss fyllt 40 år.
Vi hade gått i hop ett gäng och köpt en resa till Sundsvall till honom.
I resan ingick hotellrum och en biljett till Takida.
Tyvärr jobbar jag den helgen så jag och David kan inte följa med.
Tråkigt men sant.
Det hade varit jätte kul att följa med.
Men,men. Någon måste jobba.
Och Någon. Det är jag.
I alla fulla fall blev vi bjudna på middag hos Anders i går.
Jätte gott.
Kyckling inlindad med bacon och potatisgratäng.
Efterrätten bestod av tårta och fruktsallad med vaniljvisp.
Mätt och belåten åkte vi hem vid 22-tiden.
Såg på terminator 3 och gick och lade oss.

I dag blir det en dag som får bli som den blir.
Inget planerat.

See You!

Inga kommentarer: