söndag 18 oktober 2009

Solig söndag!






I dag ska jag och tjejerna till stan för att inhandla vinterkläder.
Mer om det i ett senare inlägg i kväll :)
Vill bara önska er en underbar söndag.
Med några roliga historier kanske söndagen blir ännu bättre :)



Gynekologen frågar kvinnan:
- Vet du vad ditt rövhål gör när du får orgasm?
- Ja, svarar kvinnan. Han är hemma och passar barnen!



En man och en kvinna hade varit gifta i 30 år och bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.
På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make, med lidelse, och sa:
- Vet du, det bränner mer i bröstvårtorna på mig nu när jag ser dig än för 30 år sedan!
- Inte så konstigt, svarade mannen, den ena hänger i teét och den andra ligger i gröten!




Två kvinnor är ute på stan för att shoppa då dem plötsligt ser brunettens kille komma ut från en blomsteraffär med hela famnen full av blomster.
- Fan, säger brunetten, nu är min kille ute och köper blommor till mig igen!
- Gillar du inte blommor? frågar blondinen.
- Jodå, svarar brunetten, men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en massa förväntningar efteråt och jag har inte lust att ligga på rygg med benen i vädret hela helgen...
Blondinen blir tyst och fundersam och frågar försiktigt:
- Har du ingen vas?




Frun kom hem från ett dildo party och gubben frågade:
- Nååå, hade dom någon som liknade min snopp?
- Ja, men dom sålde dom som öronproppar!


See You!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar in och önskar en trevlig söndag/Kram Ciara

Maud sa...

Du är ju tokig med dina historier!!
=)
He he
Jag snor dem direkt!
Kramiz Maud (lycka till med shoppingen)

annas perssonliga sa...

Ha,ha, vilka snuskhistorier.
Ha en trevlig söndag med massa kul shopping!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas du sparar massor :)
Kram

lillaMy sa...

Haha dom var riktigt bra.Kramiz och ha en bra dag på stan.

mickis sa...

*ler stort*

Vad blev det inhandlat idag tro?
Är dem lätta att handla med eller har de mycket krav på exakt hur det ska se ut? Jag har en kräsen dam härhemma.. Hon är 15år & under iaf de sista 2åren har vi ständigt krig om vad saker får kosta & vad man kan få & inte få... Jag vinner för det mesta *ler*

Ha en härlig dag!

Sussi sa...

Roliga historier är aldrig fel :-)

Hoppas ni hittade några roliga vinterkläder..

Ha en trevlig kväll
kramisar

satu sa...

*ASG!!* Jag bryyyter ihop hahaaa!