torsdag 21 januari 2010

Award!

Denna award har jag fått av Kinaguld.



















Jag skickar den vidare till:

Susanne.
Carina.
Mona.
Pillan.
Dansbandsfrun.
Allt om inget.
miruschka.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B:Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


1: Jag älskar fortfarande Noice som var populär på tidigt 80 tal.
2: Jag är en katt människa.
3: Jag är lite av en tevomaan.
4: Jag är lite av en städomaan.
5: Jag har blivit lite av en datanörd ,som kan väldigt lite om datorer.
6: Jag älskar att fotografera.
7: Jag skulle kunna gå genom eld och lik för mina barn.

See You!♥

9 kommentarer:

FLOOSAN sa...

älskar också väggord!
kul med fakta vi är lika på många punkter =)

Niklas C sa...

Grattis till awarden =) Du förtjänar den verkligen =)

Kram

Niklas C sa...

Svar: ja jag tror faktiskt att jag ska köpa chokladfontänen någon dag =)

Kram

ewe sa...

kan man gå igenom lik? ^o)

soffie sa...

grattis till den fina awarden den va du verkligen värd

Sussi sa...

Ååå tack, tack, tack :-)
Ska försöka knåpa ihop sju saker om mig själv..

Kramisar

Susanne P sa...

Tack du underbara lillasyster!
Då får jag fixa detta under dagen...
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Tack vännen! Den kommer i kväll, hinner inte nu :)
Ha en fin dag!
Kram

ansepanse sa...

kul att läsa din lista