lördag 2 januari 2010

Mitt 2009!

Jag tänkte berätta för er lite kortfattat vad jag fick vara med om år 2009.

Januari:
hände inget särskilt.

Februari:
*var jag på mammografi för första gången.
*Sofia fyllde 12 år.
*David fyllde 41 år.
*Vi åkte till Solberg för att åka slalom i tre dagar.
*Jag bytte tandläkare och gick till en privat tandläkare för första gången.

Mars:
*Jag blev handledare för en elev på jobbet.
*Ett försök till att byta min hormonspiral.(Gick inte)
*Mina underbara jobbarkompisar tog ut mig på en överraskningsfest för att fira min kommande födelsedag.

April:
*Jag fyllde 25 år :0.....Ja,ja....40år da.
* Byte av hormonspiralen.(Måtte det vara sista gången)

Maj:
Åt på Varvsberget med mina jobbarkompisar.









Juni:
*Semester till Stockholm.Besökte bland annat Hasse Carlssons♥ gravplats.










*Det var då jag blev tvungen att besöka Danderyds sjukhus för att kolla upp mitt hjärta, som slog så ojämnt.
*Sanna fyllde 14 år.

Juli:
*Sola och bada då vädret tillät.Och inte tillät...typ då det haglade.











*David och jag firade "Linnebröllop".

Augusti:
* Åkte vi till Sundsvall och for till Boda Borg och Ikea. Vi låg över på hotell.

September:
*Såg på "Män som hatar kvinnor" på bio.

Oktober:
*Sanna flög ensam ner till Stockholm.










*Jag fick en blombukett av Daniel Lindström efter en konsert med honom och Ö-viks BigBand.(Pillutta dig syster)










*Vi tapetserade om i Sannas rum.
*Fick bära en EKG bandspelare i två dygn för att kolla upp mitt hjärta.

November:
*Gick ut och roade mig med mina jobbarkompisar på krogen.











*Jag köpte mig nya glasögon.










*Var på halloweenfest.










December:
*Sanna praoade för första gången.
*Och jag firade jul förstods :)










Det var en snabb genomgång på mitt 2009.

See You!♥

18 kommentarer:

Sussi sa...

Ett händelsefullt år! Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i början av förra året. Tur man har bloggen så man kan gå tillbaka och titta hihi

Ha en rikigt bra dag
Kramisar

ciara sa...

Oj!Vilket minne du har!
Jag får väl skylla på att jag är två år äldre en dej då*S*
Ha det så gott!
Kramizar/Ciara

Susanne sa...

Några bilder har jag haft på mig och en liten finns alltid på bloggen så ett ansikte måste du ha fått på mig ;o)

Ha en bra dag
Kramen

Mia64 sa...

Godmorgon!
hinner hända mycket under ett år, med både glädje o sorg.Ha en bra dag/Kram

sanna sa...

sv; Love You!

Mona sa...

Roligt att se tillbaka på året.
Jag tänker inte sitta hemma och vara orolig. :)
Han har varit på cup förut i några dagar.
Ha en bra dag!

♥ Carina ♥ sa...

Vilken bra årskrönika :) Och nu fick du chansen att reta syrran IGEN!
Kramen

Sus sa...

Ja, tänk vad som hinner hända på ett år i både stort och smått.
Ha en bra dag!
Kraaaaaam

lillaMy sa...

Men det låter som ett bra år och jag önskar dig ett minst lika bra år till.Kramiz

Sussi sa...

Smyger in och önskar dig en mysig kväll

Är du ledig nu?

Kramisar

soffie sa...

Kul att få ta del av din årskrönika,
Är det Hasse Karlsson som va med i Noice,det va min stora kärlek det,synd han valde knarket i sitt liv,
Ha en mysig kväll

soffie sa...

glömde svara på din fråga?
Nej jag ska ej ut på kryssning jag tyckte bara båten va så häftig att skriva om,
kram

Rita sa...

Oj vad du har hunnit med mycket =) Hur kan du komma ihåg allt?

Önskar dig pckså en god fortsättning på det nya året!
Kram/Rita

Lena sa...

God fortsättning själv på det nya året!
Jag förökte själv komma på vad jag har gjort under år 2009. Men herregu, vilket dåligt minne jag har.
//Lena

Miruschka sa...

Hoppas det här året blir lika bra för dig och din familj! Kram

Mia systeryster sa...

Vad skoj att skriva upp allt så där=D Händelserikt år! Hoppas du inte hade ngt fel på hjärtat? Kram

Eva sa...

Spännande att läsa en kortsummering av ditt 2009 :-) Hur är det med hjärta nu då? Jag fick själv problem med mitt hjärta hösten 2008 (pga bullerstörningarna hemma) så jag har också gått med sånt där EKG två gånger. Dom kom fram till att mitt hjärta är normalt, men slår ojämnt av någon konstig anledning. Kanske all stress på grund av det som hänt/händer i mitt boende? Så jag hoppas jag får lugnt snart, då kommer nog hjärtat må bättre också :-)
Kram,
Eva

Sussi sa...

haha jag ser nog att det bor en liten blondin även i dig! Kolla bilden från Maskeraden ;-)
Det har varit ett jobbigt år hihi

Ha det så härligt på din ledighet
Kramisar