onsdag 3 februari 2010

Adward...

Tack så jättemycket Lena.

Här kommer 7 "intressanta" fakta om mig.

1. Jag är rädd för döden.
2. Jag är rädd för döda människor.
3. Jag är rädd för allt som har med det övernaturliga att göra.
4. Jag är rädd för ballonger.
5. Jag gillar inte att "röra på mig".
6. Jag har följt "Glamour" i 15 år.
7. Jag blir yr och svimfärdig då jag ser blod.

Eftersom jag tror att det är så många av mina bloggvänner som fått denna award så är det fritt fram att göra den för den som vill.

Gör så här:

Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj andra bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden

See You!♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rädd för ballonger? Den fobin har jag aldrig stött på tidigare - trots att jag har jobbat som ballongblåsare :-)

Sussi sa...

Rädd för ballonger är jag med.. Inte rädd för själva ballongen men när den smäller!!! Eller när nån står och ska få dom att smälla. Då blir det liv på mig hihi

Ha en bra dag
Kramisar

gunsan sa...

Men du, det slår mig nu att jag vet många som inte gillar ballonger!!
ha en toppendag!!!!
Kramizzzzz

nillas liv på pinnen sa...

Va bra att det övernaturliga inte finns då!

Lena sa...

Är du rädd för ballonger?? Du kanske tycker det är otäckt när de går sönder.
Det övernaturliga har jag med respekt för. Det kanske är de som smäller ballongerna :)
//Lena